Модельный ряд Peugeot

Отзыв о Peugeot 301 2017 года


Автомобиль: Peugeot 301 2017 г.в., седан, механическая коробка передач, Передний привод , пробег - 25 км, двигатель - 1.2 бензин
Автор: Орест (Украина, Львов)   24.05.2019
Расход в городе: 6.0 л/100км, по трассе: 4.8 л/100км, средний: 5.5 л/100км
НадежностьОценка: 5
КомфортОценка: 4
ХодоваяОценка: 4
Внешний видОценка: 5
Общая оценка5.0

Автомобіль купував з салону. Вже проїхав понад 2000км і можу поділитись враженнями про авто. Брав я середню комплектацію, а вона впринципі має все те, що потрібно для комфортної їзди.

Автомобіль дуже великий, при мому рості 1.93 я розміщуюсь комфортно + пасажирам місця вистачає з головою.

Ергономіка салону на 5, хоча і з твердого пластику, при їзді нічого не гримить. Все в полі зору і находиться інтуїтивно, хоча багато хто відмічає ел.склопідіймачі на центральному тунелі, але за день їзди ти перестаєш замічати, як автоматом рука знаходить кнопки. Дуже гарно зроблена кліматична установка, режими можна виставити абсолютно всі, які заманеться. Руль хоч і пластиковий, але дуже приємний на дотик, аж хочеться крутити).

Двигун 1.2 і перед тим, як купувати авто проходив 4 рази тест драйв, побоювався, що буде замало, а на ділі виявилось все досить пристойно, не болід звичайно, але і не овоч. Мотор дуже відзивчивий і крутиться на ура, до 90км набирає дуже швидко. Хоча стиль водіння в мене - більш до пенсіонерського, по ПДД)) Одним словом для міста та подорожей на село вистачає з головою. Розхід взагалі пісня, по бортовику показує 5.2 при сер.швидкості 29км\год, якщо їздити по трасі буде ще менше). Їздив у Ів.Франківськ з 3 пасажирами, при 100 км\год оборотів получається 2800-2900, при цьому шум мотору в салоні ледь чутно.

Підвіска в міру жостка напевне більше до мякшої, ще не пробивав.Автомобіль на трасі веде себе дуже впевненно, в повороти заходить теж гарно, нарікань тут немаю.

КПП вмикається чітко, хоч ходи досить великі.

Багажне відділення дуже містке, до стінок сидінь я не дістаю, потрібно реално залазити в багажник з головою, щоб дістати щось з кінця. На багажнику видно, що економили, обивка виключно на колесних арках, погрузочний поріг голий метал, впринципі на швидкість не впливає, також картонова підлога в багажнику не айс, краще замінити на фанеру.

Порадували хороші покришки Good Year, переважно в салонах економлять на покришках, і ставлять не дуже якісні, а тут все ок.

Доречі знайомі страшили, що я не зможу лампочку сам поміняти в фарах, чи запобіжник, бо це французьке авто, насправді все міняється, як і у всіх звичайних машинах. Підняв капот - відкрутив кришку - витягнув лампочку - вставив нову та закрутив)) Аналогічно і з запобіжниками, які находяться просто перед руками під капотом.

Плюсы автомобиля: Європейська збірка, великий салон, малий росхід, вмістимий багажник, досить комфортні сидіння.

Минусы автомобиля: Шумоізоляція.

Совет покупателю: Після покупки зашуміть зразу арки.

В тот же день Орест дописал: Позаду 2 роки володіння авто, по авто нічого не робилось крім плановго ТО.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Коментариев пока никто не оставил. Станьте первым!
Вход | Регистрация

Тест-драйв Peugeot 301: Учимся экономить по-французски
Учимся экономить по-французски

В сентябре стартовало производство седанов 301 на заводе в Виго, Испания, а с 2013 года к нему присоединятся производственные мощности в Вухане, Китай. В России налаживать сборку нового бюджетного седана французы не планируют.

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Peugeot

Peugeot 508 2012 Peugeot 508 11.800$ 2012 151.000 км
Peugeot 207 2011 Peugeot 207 6.100$ 2011 143.000 км
Peugeot 208 2020 Peugeot 208 17.400$ 2020 28.000 км
смотреть все
объявления