Модельный ряд Peugeot

Отзыв о Peugeot 301 2013 года


Автомобиль: Peugeot 301 2013 г.в., седан, механическая коробка передач, Передний привод , пробег - 200 км, двигатель - 1.6 turbo дизель, комплектация - Передостання (не пам'ятаю)
Автор: Юра (Украина, Каменка)   24.02.2014
НадежностьОценка: 5
КомфортОценка: 5
ХодоваяОценка: 5
Внешний видОценка: 5
Общая оценка5.0

На мій погляд об'єктивності мало так як ще не достатньо часу пройшло з моменту купівлі, але основні плюси і мінуси видно відразу.

Спочатку дивився на моделі подорожче але потім спільним голосуванням зупинилися на цій. Потрібен був сімейний автомобіль, розглядали позашляховики, але витрати палива вражали (12л/100км - 5л/100км = 80 000грн/100 000км пробігу), плюс вартість автомобіля і втрати при його продажі - все це залишило більшість варіантів позаду і виділило 301-й як найкращий варіант.

Наступним фактором був комфорт. Конкуренти по ціні і витратах палива теж відпали, наприклад в Шевроле Круз якщо я налаштую сидіння під себе, то позаду я вже не сяду. В даній машині я розташувався з відмінним комфортом помістився ззаду (лише трішечки голова впирається в стелю, ну думаю легко звикнути), плюс ще більше 5см лишилось від спинки до колін, а я бидло дебеле, ще й під два метри ростом.

Дизайн. Спочатку зовнішній, він мене і звабив. Свіжий, без лишніх понтів, стильний і головне не далеко від класики (чим оригінальніший дизайн, тим швидше він вийде з моди). Потім салон, чесно кажучи піснуватий, але не напрягає. Звичайно хотілося б трохи сучаснішого. Керування достатньо зручне.

Лишились два класичних варіанта. Вибір між Елізе і 301 був на користь пижика по дизайну і витраті.

Технічні дані. Двигун відмінно себе показав, економічністю (200 км пройшов, середні витрати 5.3), працює тихо, заводиться добре (правда заводив при температурі близько "0"), потужності як на мене достатньо щоб нормально їздити. Ями не дуже, але все-таки відчуваються. Радіус повороту мене залишив нейтральним. Вище 100км/год веде себе адекватно. Кондиціонера для цього салону абсолютно достстньо. Шумоізоляція особисто на мій погляд терпима, знешумлював би лише якби не знав чим зайнятись, світло не ксенон, та й хрін з ним - його достатньо абсолютно. Є невеликий ефет бляшанки, особливо багажник, але не критично. Біднувата комплектація, але немає лишніх функцій і переплати за них.

Решта моментів. Відсутня магнітола, можна поставити на свій вибір. Сталеві диски на любителя, а от резина 15'' навіть краще ніж 16'', вона м'якше йде по ямах. Комп'ютер показує лише змішану витрату, якщо помиляюсь - виправте.

Старався не писати те що обсосали сто раз, тому деякі моменти випустив.

Ціна/якість казати рано, а от ціна/комфорт*комплектація точно виправдане порівняння.

Плюсы автомобиля: Економія, зовнішній дизайн, місце, доступність управління, ціна, поведінка на дорозі.

Минусы автомобиля: Могли б осучаснити інтер'єр. Не випускають в універсалі.

Совет покупателю: Беріть якщо треба автомобіль з невеликими витратами і достатнім простором, за нормальну ціну. Скептикам і людям які пересідають з представницького класу, авто видасться простуватим. Але кращого авто за ці гроші особисто я не знайшов.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

cumulus  

Приходилось ли ездить в морозы? Как быстро прогревается салон после скажем ночной парковки?

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Мінімум "-2", Достатньо 2-3 хвилини для теплого повітря, особисто я не люблю тепло, тому мені 5хв максимум. До цього в мене була ШНива, то вона здається довше грілася хоч і інжектор. Ще в мене Мерс Спрінтер, заводиться при тій же температурі за 3 секунди, Пижик без затримок.

+1ОТВЕТИТЬ  
Slavik0080  

Красивая машинка с отличным двигателем!

+1ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв Peugeot 301: Peugeot 301 VS. Citroen C-Elysee
Peugeot 301 VS. Citroen C-Elysee

Совсем недавно мы провели подробный тест-драйв бюджетного седана Citroen C-Elysee и, казалось бы, зачем тратить время на изучение его брата-близнеца Peugeot 301? Но, как и сам класс Б-седанов, обе эти машины сегодня мега-популярны в Украине и вопрос “Кого же из французов выбрать?!” стоит ребром. Во-вторых разница в цене на их комплектации также не дает спокойно спать отечественным автолюбителям. Поэтому команда InfoCar.ua с радостью приняла приглашение на журналистский тест-драйв Пежо 301 в Карпатах, чтобы ответить эти вопросы и окончательно расставить все точки над “i”. К тому же из 3-х устанавливаемых на оба автомобиля мотора ранее мы детально познакомились лишь с двумя (1.6d и 1.2). А в этот раз получили неплохой повод замкнуть круг знакомством с бензиновым 1.6 на автомате, а также разведать боем настройки подвески на асфальтированном бездорожье «Львов-Мукачево».

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Peugeot

Peugeot 301 2013 Peugeot 301 8.800$ 2013 107.000 км
Peugeot 301 2013 Peugeot 301 8.800$ 2013 107.000 км
Peugeot 407 2006 Peugeot 407 6.000$ 2006 320.000 км
Peugeot 308 2012 Peugeot 308 9.500$ 2012 126.000 км
смотреть все
объявления