Модельный ряд Peugeot

Отзыв о Peugeot 301 2012 года


Автомобиль: Peugeot 301 2012 г.в., седан, механическая коробка передач, Передний привод , пробег - 1250 км, двигатель - 1.6 turbo дизель, комплектация - Allure
Автор: Роман (Украина, Львов)   18.03.2013
НадежностьОценка: 5
КомфортОценка: 4
ХодоваяОценка: 5
Внешний видОценка: 5
Общая оценка4.0

Всім доброго здоров'я! Так склалося, що в січні постала проблема вибору нового автомобіля, попередня машина Хюндай Акцент 1.5 CRDI попала в ДТП. Критерії вибору: клас В-С, двигун - дизель (річний пробіг 40-45 тис.км), комфортність ходової, економічність, ну і ціна - до 20к уо. Вибір був невеликий: Хюндай Акцент, Кіа Ріо і ФАГ(Поло) - відпали через відсутність дизельних моторів, Китай - не розглядаю взагалі, Форд Фієста - мало місця, І30 і Фокус - задорого...

В око впав новий "пижик" і його брат "сітроен". Свого часу в мене вже були "французи" Рено Лагуна, та Пежо 206 - приємні спогади. Перелопативши в неті всі тести і масу інфи про ці машини пройшов у Львові тест-драйв сітрика 1.6 бензин - сподобалась підвіска, кермо, гальма, та і салон приємний... Після довгих вагань вибір впав на пижика через кращі умови кредитування - 2 роки під 0% (на той час всіх коштів не було).

26.02. виїхав з салону на новому Peugeot 301 1.6НДІ Allure кольору "сіра акула". Відразу відчув брак шумоізоляції салону - після поїздки в Буковель в голові ще довго гуло. Але середні покази борт. компа тішили око - 4.3л при середній швидкості 42км/год. Справді якісна і енергоємка ходова - навіть на розбомблених дорогах Львівської та Франківської областей. Я мав деякі сумніви щодо ефективності барабанних гальм, але вони не підтвердилися.

В порівнянні з своєю попередньою машиною можу відмітити, комфортність ходової, якість елементів салону, добру оглядовість з місця водія, зручність настройок сидіння водія (ріст 170см), якісне світло фар, великий багажник. Проте двигун Хюндая 1.5 CRDI динамічніший та еластичніший від пижика (112 проти 92 коней) зате не такий економічний.

Минулого тижня, мав вільний час, зробив додаткову обробку днища, вібро та шумоізоляцію капота, дверей, задніх арок та багажника - ефект відчутний! На черзі підлога салону, дах - як потепліє.

Плюсы автомобиля: 1. Економічність і тяговитість двигуна - середній розхід за весь пробіг місто-траса 4.8л/100км. 2. Комфортна, енергоємка робота підвіски і чіткий руль. 3. Дуже комфортний і зручний салон, якісні матеріали оббивки і панелей. 4. Хороша комплектація: електрика, підігріви, блютуз, юсб,титани Р16, підлокітник, борт. комп. 5. Хороше світло фар і протитуманок. 6. Зручні сидіння, великий багажник. 7. Приємно вразила штатна магнітола якістю прийому радіо, наявністю режиму "вільні руки" та класного підрульового перемикача.

Минусы автомобиля: 1. Відсутність шумоізоляції (крім перегородки між двигуном і салоном). 2. Відсутність обшивки на капоті та кришці багажника та декоративної кришки двигуна. 3. Відсутність пластикових накладок на порогах зі сторони салону (ковролін важко чистити). 4. Бракує 6 передачі КПП.

Совет покупателю: За свою ціну машина - супер. Звичайно є деякі нюанси які треба доробити, але позитив їх перекриває! Кому потрібне якісне, комфортне, економне авто для щоденної експлуатації - беріть сміливо воно того варте.

На следующий день Роман дописал: Всім Привіт! Сьогодні зробив обшивку на капот і кришку багажника. Друзі кажуть - що як заводська :) В Епіцентрі придбав 10мм ізолон з фольгою, обклеїв по лекалу карпетом і прикріпив цей "витвір" по штатних отворах пістонами.

Через 2 мес. и 6 дней Роман дописал: Всім привіт! Пробіг - 5570 км середній розхід з початку експлуатації 4,3л (60% траса + 40% по Львову). На літній резині Р16 машина трохи жорсткувата, але краще рулиться. Задоволений допрацьованою шумоізоляцією - в салоні тишина! Днями поставив бризговики - підбирав на ринку польські - стали як заводські (ціна питання 150грн за к-т). Під панеллю доставив додаткову розетку на 12В. (правда підключали на сервісі пежо) Хочу доставити круіз-контроль, наразі вивчаю питання. Крім того подумую над антигравійною плівкою на капот - появилися перші сколи від каміння. Машиною дуже задоволений!!!

Через 15 мес. и 13 дней Роман дописал: Всім привіт! пробіг 41000км, середній розхід 4,3л/100км. Машиною задоволений! Доукомплектував круізконтролем з лімітером, повною шумоізоляцією, змонтував в передній бампер сітку від камінчиків, вдосконалив свої фари (змонтував в них ДХО), поставив фаркоп, чохли, світлодіодні вогні в салон та габарити... За рік експлуатації по гарантії замінили: передні амортизаторні стійки (права стукала), сигнал (хрипи), рульове колесо (поморщилася шкіра). Решту - лише масла і фільтри. Дуже радий, що зробив правильний вибір автомобіля, чого і Вам бажаю!!!

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Вход | Регистрация

Mastter  

Вітаю з покупкою та дякую за нарний огляд ;-) Підкажіть, будь ласка, скільки обійшлась Вам обезшумка? Чи не буде проти сервісний центр, що Ви самі її поставили? В мене комплектація середня, то за установку магнітол + кинути кабель на задні колонки взяли 750 грн ( з кабелем). Якось не хочеться більше через них щось доробляти в машині.

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Вібро та шумоізоляцію робив сам (маю досвід таких робіт). Матеріали брав: вібролисти різної товщини та карпет - авторинок Зелене коло, шумоізоляцію - на метри в епіцентрі ( багажник та арки - 8мм, дверні карти 5мм) + клей. Ще перед покупкою авто я перепитував в менеджера Ілти відносно шумоізоляції - він нічого не мав проти самостійної установки . Відносно установки електрообладнання в т.ч. магнітоли і сигналізації - то це пряме втручання в схеми ел. живлення і може викликати (по словах сервісменів) збої в роботі. Для монтажу віброізоляції треба мати інструмент: термофен, валик, лопатки...; терпіння і бажання щось зробити своїми руками - і все вийде не гірше ніж в майстрів

+2ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Краще поєднати обклейку дверних карт з тонуванням автомобіля - не потрібно 2 рази знімати обшивку дверей

+1ОТВЕТИТЬ  
Mastter  

Дякую Роман за таку вичерпну відповідь. Мабуть, справді обезшумку варто поєднати з тонуванням. Треба буде виділити якісь вихідні і зайнятись машиною

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Бажаю успіхів, лише обережно з зняттям дверних карт, крім шурупів вони стоять на крихких затрасках -їх треба легенько підтискати тонкою викруткою, щоб не поламати. Внутрішні ручки відкривання дверей разом з відєднаною з пістонів обшивкою треба легенько подати в напрямку замка -так не потріскають кріплення самих ручок Якщо якийсь пістон тріснув - не біда підходять (як заміна) кріплення з обшивки дверей ВАЗ 2106-2108. Удачі!

ОТВЕТИТЬ  
Mastter  

Шось я тепер навіть не знаю чи потяну сам це зробити. З сервісним точно зв'язуватись не буду. Вони за роботу + матеріали хочуть 5000 грн. А Вам скільки приблизно обійшлось обезшумити машину?

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

приблизно 1100грн - вібра, 900 грн - шумка+карпет, 150грн - клей, і поки-що - 3дні роботи (ще треба зробити підлогу)

ОТВЕТИТЬ  
lidos  

Вечер добрый! Роман,подскажите,пожауйста, с каким банком Вы на таких выгодных условиях сотрудничаете?? а то салонские агенты так и норовят подсунуть выгодный им банк!

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Пропозиція салону Ілта-Львів - банк Креді-Агріколь (при сплаті 60% вартості - решту без відсотків на 2 роки.

ОТВЕТИТЬ  
lidos  

Спасибо за ответ, дело в том что мы только в мае получим свой авто по заказу, дизель мех, 1.6, 2 раза проводили тестдрайв, и вот пока ждем своего пыжика некоторые вопросы не отстают. Скажите, пожалуйста, нам реальный клиренс от дороги до защиты двигателя, по всем отзывам разные цифры, и если есть возможность предоставить информацию по установке полной обесшумки с фотографиями, за инфу готовы заплатить. За ранее спасибо!

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

замір від підлоги до захисту -14,8 см, (зимові шині 195/60R15). На жаль в той момент, коли робив шумоізоляцію під рукою не було фотика. На днях зроблю фотки обшивки багажника та капота та підлогу багажника (обшивку з дверей знімати не хочеться)

ОТВЕТИТЬ  
lidos  

на сколько я знаю турки получили 301 с ESP и крузом, в украину это компенсировали усиленной ходовой и отоплением прада ли это?

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Ходова частина ідеальна на наші розбомблені дороги де "пакращено" відремонтували 98% Опалення працює навіть з запасом , особливо тішить підігрів зони роботи щіток склоочисника. Відносно круїза, я питав в менеджера - ціна питання близько 1к грн. - зроблять на сервісі. ESP на жаль за словами сервісу, доставити не можна - треба переробляти всю гальмівну систему, хоча на сітрики 1,6 вона є в опціях

ОТВЕТИТЬ  
Юра Погребняк  

Поздравляю с покупкой. Я не читал еще отзывов, а тут вдруг увидел, что уже люди взяли и пишут. Правильно сделал, что шумоизоляцию поставил. Я лентяй, обычно мотор и арки/карты, дальше не лезу, неохота. Хотя у тебя наверное как в мерсе теперь тихо и тепло (шумка и тепло держит). ЕСП - хорошая штука, но действительно там много всего надо делать в тормозной. Мой личный совет всем любителям низкого профиля - не берите резину ниже 55 профиля, намного дольше проживет рулевое и подвеска, лучше всего брать 65. Даже европа, откуда я вернулся ставит резину проф. 65-70, а их дороги на порядки лучше и чище. Хто будет оспаривать - наскидываю фоток с мобилки. Второе - тоже мой совет наклеить на защиту с внутренней стороны ударопоглощающий материал, или резину не сильно твердую, или отбойник порезать на кольца. Когда в снегу окажется кирпич или жаба/блокиратор парковки, защиту вогнет, но поддон/КП останутся целыми/целее. Тросики ручника/КПП надо смазать внутри, позже можно, замерзают/ржавеют/клинят. Пластик слабый. Когда холодный - аккуратно с ним, ломается легко. В электрику самому не лезть, НИ-НИ, очень умная она. На сиденья чехлы, быстро ткань засаливается, если одежда грязная. Печку в холодной машине на максимум не включать - сгорит моторчик/блок управления, остальные сервоприводы так же. Может еще чего вспомню - допишу потом. Написал потому что вижу, что ты машину любишь, сам нужные вещи делаешь. Всем удачи на дорогах.

ОТВЕТИТЬ  
DimaDru  

Доброго времени суток. Кто нибудь устанавливал шумку, есть фото поэтапного разбора салона, торпеды. Как подвести к задним динамикам проводку. Есть хоть какието материалы? А то нашим специалистам что-то не хочеться доверять авто. Заранее спс

ОТВЕТИТЬ  
lidos  

Роман, подскажите, у вас нормально работает usb порт? По какой-то непонятной причине флешки не распознаются, постоянно висит сообщение "подождите - загрузка данных". 1.6 hdi allure

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

в принципі - нормально, одного разу був глюк. Я накачав музики більше ніж 8 папок (по мануалу пише, що тоді може не читати) потім пооб'єднував - і все налагодилося.

ОТВЕТИТЬ  
Zshabavkedah  

Почитал отзывы о дизелях, конкретно о рено флюенс 1.5 dci, там после 10 тыщ км. двигатель начал вести себя просто неадекватно, просто пропадает тяга, потом появляется, и это не один пользователь писал, а как тут двигатель, ничего странного в его работе не замечали?

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

ні тьху-тьху, все в порядку. пробіг 16000км середній розхід 4,3л/100км

ОТВЕТИТЬ  
S_E_R_G_O  

Интересно как ведет себя машина на трассе при скорости 150-160 км/ч, пробовали разгонять до максималки, сколько максимум и какое поведение? Как расход при 150-160 на трассе и как тормозит при этой скорости если экстренно, не кидает ли машину? А то все таки сзади барабаны.

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

за кордоном пробував поганяти по автобану - 150-160 йде нормально, перестроюється між рядами без проблем. Та й на гальма не нарікаю. Хіба АБС працює, часом, голосно...

+1ОТВЕТИТЬ  
S_E_R_G_O  

какой расход был по автобанам при 150-160? и вообще как авто реагировало на разницу между нашей соляркой и европейской?

ОТВЕТИТЬ  
Алексей Крым  

Автор, скажите, какие условия по КАСКО в вашем кредите?

ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв Peugeot 301: Peugeot 301 VS. Citroen C-Elysee
Peugeot 301 VS. Citroen C-Elysee

Совсем недавно мы провели подробный тест-драйв бюджетного седана Citroen C-Elysee и, казалось бы, зачем тратить время на изучение его брата-близнеца Peugeot 301? Но, как и сам класс Б-седанов, обе эти машины сегодня мега-популярны в Украине и вопрос “Кого же из французов выбрать?!” стоит ребром. Во-вторых разница в цене на их комплектации также не дает спокойно спать отечественным автолюбителям. Поэтому команда InfoCar.ua с радостью приняла приглашение на журналистский тест-драйв Пежо 301 в Карпатах, чтобы ответить эти вопросы и окончательно расставить все точки над “i”. К тому же из 3-х устанавливаемых на оба автомобиля мотора ранее мы детально познакомились лишь с двумя (1.6d и 1.2). А в этот раз получили неплохой повод замкнуть круг знакомством с бензиновым 1.6 на автомате, а также разведать боем настройки подвески на асфальтированном бездорожье «Львов-Мукачево».

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Peugeot

Peugeot 308 2011 Peugeot 308 6.700$ 2011 127.000 км
Peugeot 308 2011 Peugeot 308 6.700$ 2011 127.000 км
Peugeot 208 2015 Peugeot 208 7.900$ 2015 132.000 км
Peugeot 508 2012 Peugeot 508 9.600$ 2012 151.000 км
смотреть все
объявления