
Отзыв о Peugeot 301 2013 года


Информация от владельца
Оценка авто
Машинка супер дуже нею задоволений. Двигун - тяговитий. не потрібно крутити до високих оборотів, щоб відчути задоволення від водіння. Перед тим їздив на Поло хетчбек 1.2 TSI. Двигун у Поло був дуже хороший, їзда динамічна. Навіть в порівнянні з ним 301 Пежо вражає.
На рахунок звуку двигуна у салоні, то він завжди присутній. На холостих оборотах його майже не чути. При звичайній їхзді він постійно супроводжує, на високих оборотах додається свист турбіни. Звук не надокучливий і дозволяє розмовляти з пасажиром не підвищуючи голос.
Підвіска - вражає. Настройки підвіски - ідеальний компроміс між драйвом і комфортом за наших умов. Для їзди по Львівській бруківці підходить ідеально. На 301 нерівності і не значні ями не відчутні і оминати їх треба лише, щоб зберегти підвіску.
Салон - нормальний. Інтер'єр важко назвати сильною стороною 301. В мене співробітник має новий Ріо. В цій машині салон дивиться багатше. Пластик в 301 дивиться нормально, є лаковані вставки та сріблясті, які збагачують салон. Тільки варто постукати по основному пластику і зразу чути що він бюджетний. Сподобалось, що в середній комплектації кондиціонер не механічний. Нема круглих перемикачів і сувачків з 90х як я базовій комплектації. Є гарненький круглий дисплей, що показує настройки кондиціонера. Магнітоли в даній комплектації немає. Є радіо підготовка. Виявилось що вона лише на передні колонки і прийшлось доплачувати щоб на сервісі кинули кабель до задніх колонок. Також є різниця між C-Elysee. Коли на сервісі питав які колонки взяти, сказали спереду і ззаду 13ки. Подивились по Сітроену. Прийшлось встановлювати, виявилось, що у 301 задні колонки 16ки. Також дуже дивно що у авто 2013 р. відсутні кріплення дитячих сидінь ISOFIX. Вони доступні як опція, якщо вибрати білий салон. На авто з білим салоном потрібно було довго чекати. Та й це не надто практично.
Місткість всередині. Салон просторий, місця як для передніх пасажирів так і для задніх достатньо. В мене ріст 187 і мені не надто було комфортно їздити ззаду у новому Accentі, трохи краще у Rio. В 301 ззаду не їхав, але сідав за собою. Стеля на голову не давить і місце для ніг є. Звичайно, при моєму рості хотілось би мати більший запас, тільки вимагати цього від авто B класу не варто. Посадка на місці водія не надто зручна. Можливо, мені так і не вдалось настроїти все під себе, так як ще не мав для цього достатньо часу. Але вже можу сказати, що бракує регулювання руля по вильоту. Зараз в мене компроміс, або я під'їжджаю кріслом надто близько і в мене ноги зігнуті у колінах, та руки на нормальній відстані до руля, або від'їжджаю достатньо далеко, щоб ногам було зручно, тоді руль получається надто далеко. Так і хочеться витягнути його на себе.
Багажник великий і глибокий. На разі це не дуже зручно. Так як в хетчбеках у мене кульки з Ашану впирались у задню сідушку, а зараз тонуть в глибині багажника і їх потім не зручно діставати. Багажник всередині має спец. ручки, щоб його було зручно закривати. Це не завжди вдається. В більшості випадків потрібно його дохлопувати ззовні. Також в багажнику є великі дуги і малий пройом, що не дозволять возити об'ємний багаж.
Екстер'єр. Авто дуже гарне. Навіть в середній комплектації має алюмінієве оздоблення радіатора, протитуманні фари. Колір - коричневий металік вартий своєї доплати. Диски у цій комплектації ідуть стальні. Коли прийшов забирати авто, здалось, що на ньому литі диски. Все діло в добре підібраних ковпаках, по котрих практично не видно, що це не литі диски.
Підсумовуючи скажу, що авто дуже добре і я повністю задоволений своїм вибором.
Плюсы и минусы автомобиля
Місткість салону. Підвіска. Дизельний двигун за не велику доплату. Екстер'єр. Адаптація до укр. умов експлуатації.
Бюджетний пластик салону в порівнянні до 208. Відсутність ISOFIX, ESP навіть як опції. Екстер'єр - немає опцій: панорамного даху, діодної підсвіки. Кузов седан, а не ліфт бек, як у Рапіда - відповідно обмежене перевезення об'ємного багажу.
Совет покупателю
Ця машина підходить тим у кого це буде перша машина у сім'ї. Для тих кому потрібний не дорогий дизель. Для тих, кому ходові якості автомобіля важливіші ніж опції і додаткове обладнання. Якщо авто друге у сім'ї - краще взяти 208 на 2 тис. грн дорожчу 1.6 дизель з мультимедійним дисплеєм і діодами. Якщо потрібна бензинова машинка та важливий інтер'єр та опції, краще взяти Ріо в максимальній комплектації на 2 тис дешевше. Всіх решту запрошую приєднатись до мого вибору і брати Пежо 301 дизель в комплектації Актів чи Алюр.
Через 2 мес. Макс дописал: З моменту покупки пройшло 2 місяці. Пробіг складає 5.000 км. Машиною далі дуже задоволений. Вдалось вже підібрати зручні регулювання сидіння, щоб спина не втомлювала. Розхід палива впав. У Польщі по їхніх дорога при швидкості 70-100 середній розхід склав 3.9 літра - як по паспорту. Коли їхав по платних дорогах 140-160 розхід істотно зростав, моментальний 6-7 літрів, середній за поїздку склав 4.6Л. У Львові середній росхід у мене 5.2 – це будні по місту, вихідні за місто. Тому вибором мотору дуже задоволений. Стосовно кліренсу, то я собі не уявляв ситуації, коли його може бути не достатньо. Але одного разу його таки не вистачило. У машині було 3и пасажири і їхав я по сільській дорозі, де у асфальту сформувалась колія я посередині утворився затяжний горб, котрий я і зачепив захистом двигуна. При високих швидкостях 120+ і сильному боковому вітрі, авто не надто впевнено тримається дороги. Таке враження, що легенько підтанцьовує находу. Це скоріш за все через не значну масу авто та при відносно великому об'ємі. Приємно потішила місткість багажнику. У поїздку взяли із собою багато зайвих речей. Під час поїздки купили все що можна було, від взуття та одягу, до ящику полуниці та кількох ящиків пива. Все помістилось. А як приїхали, то пів кімнати заставили тими речима. Аж не віриться що це все помістилось. Будуть ще питання, - задавайте.
Через 37 мес. и 2 дней Макс дописал: Авто має вже 3 роки. Пробіг 57 тисяч. На попередньому ТО замінили гальмівні диски, через виробіток. На цьому ТО виявили, що потік передній лівий сальник. Заміна з роботою 550 грн. За цей час це всі позапланові роботи по авто. З часу попереднього відгуку, моя думка не змінилась. Автомобілем задоволений. По ходу буду доповнювати свої коментарі.
Обсуждение отзыва
Поздравляю с приобретением коллега. Хочу обратить внимание, что в вашей комплектации кроме аудио еще нет бортового компьютера, а он кстати очень удобен в использовании и достаточно функционален. Кто собирается покупать такую же машину советую обратить на это свое внимание. А также хочу добавить что цвет кузова у вас очень красивый, мне такой не достался, к сожалению.
+1ОТВЕТИТЬ
поздравляю с покупкой!! ни гвоздя, ни жезла!! ручка коробки такая же как у меня , в салоне смотрел вроде другая была
+1ОТВЕТИТЬ
Казати що авто супер трохи зарано, проїдьте спочатку хоча б тисяч 10км., тоді можна буде вже робити якісь висновки.
+1ОТВЕТИТЬПро яку турбіну Ви пишете? Звідки у Пижа турбіна?
+1-3ОТВЕТИТЬкак где) это же 1.6 турбодизель, без турбины расход был бы побольше или они сняли уже с этого движка турбину?
+2ОТВЕТИТЬДобрый вечер,поздравляю с покупкой! развейте,пожалуйста мифы о клиренсе. каков он от защиты до дорожного покрытия? спасибо!
+2ОТВЕТИТЬЗдравствуйте! Так все таки есть ли у вас бортовой компьютер? Если есть то какие данные он показывает? Собираюсь тоже брать 301 дизель. В автосалоне заверили что есть.
+1ОТВЕТИТЬ
Поздравляю с приобретением! Классный выбор! Посматриваю тоже в сторону Peugeot 301. Был на днях в салонах Peugeot и Citroen, смотрел братьев-близнецов, Peugeot 301 впечатлил больше. Рассматриваю комплектации 1.6 MT Active (115) и 1.6 HDi MT Active (92) на данный момент разница в 10 тыс.грн. существенная, но если с введением спецпошлин данные комплектации сравняются в цене то выбор наверное будет в сторону 1.6 HDi MT Active (92), так что пока ждем новых цен на данные авто. Конечно, остается надежда, что законопроект очередного «покращення» не вступит в силу! Хотелось бы узнать у Вас во-сколько обошлось приобретение (цена авто, пенсионный, постановка на учет, может еще какие-то доп. затраты )? Заранее спасибо за ответ!
+1ОТВЕТИТЬНа тест драйве больше 100 не дали разогнаться, за 20 мин поездки както шум двигателя не успел надоесть, а как на счет долгих поездок в тишине? и сильный ли шум в салоне при скорости больше 100?
+1ОТВЕТИТЬДоброго времени суток. Кто нибудь устанавливал шумку, есть фото поэтапного разбора салона, торпеды. Как подвести к задним динамикам проводку. Есть хоть какието материалы? А то нашим специалистам что-то не хочеться доверять авто. Заранее спс
+1ОТВЕТИТЬИнтересно как ведет себя машина на трассе при скорости 150-160 км/ч, пробовали разгонять до максималки, сколько максимум и какое поведение? Как расход при 150-160 на трассе и как тормозит при этой скорости если экстренно, не кидает ли машину? А то все таки сзади барабаны.
+1ОТВЕТИТЬУ Вас кондиціонер чи клімат-контроль? На кермі є кнопки управління радіо? Які відчуття динаміки в порівнянні з 1.2 tsi (хоча Ви напевне вже не пригадуєте за спливом часу) ?
+1ОТВЕТИТЬДобрий вечір Макс. Вітаю з придбанням такого красення! Я так зрозумів, що бортовий комп'ютер в тебе на панелі приборів. Чи користуєтесь якимись присадками для дизеля? Чи нормальну солярку купляєте на наших заправках. Чи задоволені?. Круїз контроль ставили?. Щось я не пойму її як опція взагалі немає?.
+1ОТВЕТИТЬ



объявления