Модельный ряд Peugeot

Отзыв о Peugeot 301 2013 года


Peugeot 301 2013
Автомобиль: Peugeot 301 2013 г.в., седан, механическая коробка передач, Передний привод , пробег - 20 км, двигатель - 1.6 turbo дизель, комплектация - Active
Автор: Макс (Украина, Львов)   14.03.2013
Peugeot 301 2013 фото $iPeugeot 301 2013 фото $iPeugeot 301 2013 фото $i
НадежностьОценка: 5
КомфортОценка: 5
ХодоваяОценка: 5
Внешний видОценка: 5
Общая оценка5.0

Машинка супер дуже нею задоволений. Двигун - тяговитий. не потрібно крутити до високих оборотів, щоб відчути задоволення від водіння. Перед тим їздив на Поло хетчбек 1.2 TSI. Двигун у Поло був дуже хороший, їзда динамічна. Навіть в порівнянні з ним 301 Пежо вражає.

На рахунок звуку двигуна у салоні, то він завжди присутній. На холостих оборотах його майже не чути. При звичайній їхзді він постійно супроводжує, на високих оборотах додається свист турбіни. Звук не надокучливий і дозволяє розмовляти з пасажиром не підвищуючи голос.

Підвіска - вражає. Настройки підвіски - ідеальний компроміс між драйвом і комфортом за наших умов. Для їзди по Львівській бруківці підходить ідеально. На 301 нерівності і не значні ями не відчутні і оминати їх треба лише, щоб зберегти підвіску.

Салон - нормальний. Інтер'єр важко назвати сильною стороною 301. В мене співробітник має новий Ріо. В цій машині салон дивиться багатше. Пластик в 301 дивиться нормально, є лаковані вставки та сріблясті, які збагачують салон. Тільки варто постукати по основному пластику і зразу чути що він бюджетний. Сподобалось, що в середній комплектації кондиціонер не механічний. Нема круглих перемикачів і сувачків з 90х як я базовій комплектації. Є гарненький круглий дисплей, що показує настройки кондиціонера. Магнітоли в даній комплектації немає. Є радіо підготовка. Виявилось що вона лише на передні колонки і прийшлось доплачувати щоб на сервісі кинули кабель до задніх колонок. Також є різниця між C-Elysee. Коли на сервісі питав які колонки взяти, сказали спереду і ззаду 13ки. Подивились по Сітроену. Прийшлось встановлювати, виявилось, що у 301 задні колонки 16ки. Також дуже дивно що у авто 2013 р. відсутні кріплення дитячих сидінь ISOFIX. Вони доступні як опція, якщо вибрати білий салон. На авто з білим салоном потрібно було довго чекати. Та й це не надто практично.

Місткість всередині. Салон просторий, місця як для передніх пасажирів так і для задніх достатньо. В мене ріст 187 і мені не надто було комфортно їздити ззаду у новому Accentі, трохи краще у Rio. В 301 ззаду не їхав, але сідав за собою. Стеля на голову не давить і місце для ніг є. Звичайно, при моєму рості хотілось би мати більший запас, тільки вимагати цього від авто B класу не варто. Посадка на місці водія не надто зручна. Можливо, мені так і не вдалось настроїти все під себе, так як ще не мав для цього достатньо часу. Але вже можу сказати, що бракує регулювання руля по вильоту. Зараз в мене компроміс, або я під'їжджаю кріслом надто близько і в мене ноги зігнуті у колінах, та руки на нормальній відстані до руля, або від'їжджаю достатньо далеко, щоб ногам було зручно, тоді руль получається надто далеко. Так і хочеться витягнути його на себе.

Багажник великий і глибокий. На разі це не дуже зручно. Так як в хетчбеках у мене кульки з Ашану впирались у задню сідушку, а зараз тонуть в глибині багажника і їх потім не зручно діставати. Багажник всередині має спец. ручки, щоб його було зручно закривати. Це не завжди вдається. В більшості випадків потрібно його дохлопувати ззовні. Також в багажнику є великі дуги і малий пройом, що не дозволять возити об'ємний багаж.

Екстер'єр. Авто дуже гарне. Навіть в середній комплектації має алюмінієве оздоблення радіатора, протитуманні фари. Колір - коричневий металік вартий своєї доплати. Диски у цій комплектації ідуть стальні. Коли прийшов забирати авто, здалось, що на ньому литі диски. Все діло в добре підібраних ковпаках, по котрих практично не видно, що це не литі диски.

Підсумовуючи скажу, що авто дуже добре і я повністю задоволений своїм вибором.

Плюсы автомобиля: Місткість салону. Підвіска. Дизельний двигун за не велику доплату. Екстер'єр. Адаптація до укр. умов експлуатації.

Минусы автомобиля: Бюджетний пластик салону в порівнянні до 208. Відсутність ISOFIX, ESP навіть як опції. Екстер'єр - немає опцій: панорамного даху, діодної підсвіки. Кузов седан, а не ліфт бек, як у Рапіда - відповідно обмежене перевезення об'ємного багажу.

Совет покупателю: Ця машина підходить тим у кого це буде перша машина у сім'ї. Для тих кому потрібний не дорогий дизель. Для тих, кому ходові якості автомобіля важливіші ніж опції і додаткове обладнання. Якщо авто друге у сім'ї - краще взяти 208 на 2 тис. грн дорожчу 1.6 дизель з мультимедійним дисплеєм і діодами. Якщо потрібна бензинова машинка та важливий інтер'єр та опції, краще взяти Ріо в максимальній комплектації на 2 тис дешевше. Всіх решту запрошую приєднатись до мого вибору і брати Пежо 301 дизель в комплектації Актів чи Алюр.

Через 2 мес. Макс дописал: З моменту покупки пройшло 2 місяці. Пробіг складає 5.000 км. Машиною далі дуже задоволений. Вдалось вже підібрати зручні регулювання сидіння, щоб спина не втомлювала. Розхід палива впав. У Польщі по їхніх дорога при швидкості 70-100 середній розхід склав 3.9 літра - як по паспорту. Коли їхав по платних дорогах 140-160 розхід істотно зростав, моментальний 6-7 літрів, середній за поїздку склав 4.6Л. У Львові середній росхід у мене 5.2 – це будні по місту, вихідні за місто. Тому вибором мотору дуже задоволений. Стосовно кліренсу, то я собі не уявляв ситуації, коли його може бути не достатньо. Але одного разу його таки не вистачило. У машині було 3и пасажири і їхав я по сільській дорозі, де у асфальту сформувалась колія я посередині утворився затяжний горб, котрий я і зачепив захистом двигуна. При високих швидкостях 120+ і сильному боковому вітрі, авто не надто впевнено тримається дороги. Таке враження, що легенько підтанцьовує находу. Це скоріш за все через не значну масу авто та при відносно великому об'ємі. Приємно потішила місткість багажнику. У поїздку взяли із собою багато зайвих речей. Під час поїздки купили все що можна було, від взуття та одягу, до ящику полуниці та кількох ящиків пива. Все помістилось. А як приїхали, то пів кімнати заставили тими речима. Аж не віриться що це все помістилось. Будуть ще питання, - задавайте.

Через 37 мес. и 2 дней Макс дописал: Авто має вже 3 роки. Пробіг 57 тисяч. На попередньому ТО замінили гальмівні диски, через виробіток. На цьому ТО виявили, що потік передній лівий сальник. Заміна з роботою 550 грн. За цей час це всі позапланові роботи по авто. З часу попереднього відгуку, моя думка не змінилась. Автомобілем задоволений. По ходу буду доповнювати свої коментарі.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Вход | Регистрация

Ludwig  

Поздравляю с приобретением коллега. Хочу обратить внимание, что в вашей комплектации кроме аудио еще нет бортового компьютера, а он кстати очень удобен в использовании и достаточно функционален. Кто собирается покупать такую же машину советую обратить на это свое внимание. А также хочу добавить что цвет кузова у вас очень красивый, мне такой не достался, к сожалению.

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Так, на місці бортовика у мене місце під айфон і пульт до магнітоли. Можна зразу брати комплектацію Алюр, а то мені магнітола, колонки + установка обійшлась майже 4000 грн. Якщо добавити вартість литих дисків, то різниця вийде мінімальна. А як Вам коробка? Я ніяк не можу звикнути до довгого ходу ручки перемикання коробки. Друга передача кілька разів не заходила.

+1ОТВЕТИТЬ  
Ludwig  

Претензии к коробке есть, не спорю, думаю при первом свободном времени заехать на СТО узнать что они из себя вообще представляют. Хотя менеджерам надо отдать должное - после недели эксплуатации позвонил продавец спросил что у меня как, приятно так сказать забота о клиенте и после продажи)

+1-1ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 1
ramzesinas2006  

поздравляю с покупкой!! ни гвоздя, ни жезла!! ручка коробки такая же как у меня , в салоне смотрел вроде другая была

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Дякую, Вам того ж! Можливо Ви в салоні дивились максимальну комплектацію. Там ручка КПП справді інша

+1ОТВЕТИТЬ  
яворский  

Какой у Вас рост?

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

.....В мене ріст 187....

+1ОТВЕТИТЬ  
Raven  

Казати що авто супер трохи зарано, проїдьте спочатку хоча б тисяч 10км., тоді можна буде вже робити якісь висновки.

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Відгук писав на другий день після покупки, тому зрозуміло що є ще ця ейфорія довгоочікуваного авто. Як з часом будуть нові враження, то обов'язково їх буду дописувати

+1ОТВЕТИТЬ  
Raven  

Скажіть будь-ласка які сидіння в вашій комплектації, чи зручно, кажуть надто м'які?

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Сидіння м'ягкуваті, чи вони надто м'які на разі сказати не можу. Як поїду в дальну поїздку, тоді відчую наскільки вони зручні. На разі можу сказати, що вони короткуваті і у них слабка бокова підтримка.

+1ОТВЕТИТЬ  
pul2005  

С Ситроеном Элизе сравнивали?Почему Элизе не купили?

+1-1ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 3
arsen4821  

Про яку турбіну Ви пишете? Звідки у Пижа турбіна?

+1-3ОТВЕТИТЬ  
Гость  

как где) это же 1.6 турбодизель, без турбины расход был бы побольше или они сняли уже с этого движка турбину?

+2ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Двигун справді з турбіною, деталі : http://peugeot301.com.ua/pre-order/#!/~/category/id=4329144&offset=0&sort=normal

+1ОТВЕТИТЬ  
lidos  

Добрый вечер,поздравляю с покупкой! развейте,пожалуйста мифы о клиренсе. каков он от защиты до дорожного покрытия? спасибо!

+2ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Добрий вечір. Ваш міф розвіяти не зможу, так як ниряти під машину з лінійкою не маю бажання. Можу сказати, що кліренс достаній для наших доріг. Переїжджав сьогодні лежачих поліцейських в Брюховичах, днищем/бампером нічого не чіпав. Якщо треба ще більший кліренс, беріть Поло седан.

+1-1ОТВЕТИТЬ  
lidos  

да, это радостно, что в Брюховичах самое страшное в рельефе дороги - это лежачие полицейские в наших краях все серьезней.

+4ОТВЕТИТЬ  
Альберт Эйнштейн  

удачи Вам в дороге! Вы сделали отличное приобретение.

+2ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Дякую

+1ОТВЕТИТЬ  
serg621  

Здравствуйте! Так все таки есть ли у вас бортовой компьютер? Если есть то какие данные он показывает? Собираюсь тоже брать 301 дизель. В автосалоне заверили что есть.

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Боротовий у середній комплектації також є. Тільки він розташований на приборній панелі під спідометром. У максимальній він знаходиться над магнітофоном на центральній консолі. Як Ви можете побачити на фото, у моїй комплектації на цьому місці поличка для айфону ;-) Якщо маєте ще питання, сумніви на рахунок чогось, - задавайте.

+1ОТВЕТИТЬ  
serg621  

Спасибо за ответ. Какой у вас сейчас пробег и какой средний расход? Заказал сегодня дизель, будет в начале июля.

+1ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 2
yoj1978  

Поздравляю с приобретением! Классный выбор! Посматриваю тоже в сторону Peugeot 301. Был на днях в салонах Peugeot и Citroen, смотрел братьев-близнецов, Peugeot 301 впечатлил больше. Рассматриваю комплектации 1.6 MT Active (115) и 1.6 HDi MT Active (92) на данный момент разница в 10 тыс.грн. существенная, но если с введением спецпошлин данные комплектации сравняются в цене то выбор наверное будет в сторону 1.6 HDi MT Active (92), так что пока ждем новых цен на данные авто. Конечно, остается надежда, что законопроект очередного «покращення» не вступит в силу! Хотелось бы узнать у Вас во-сколько обошлось приобретение (цена авто, пенсионный, постановка на учет, может еще какие-то доп. затраты )? Заранее спасибо за ответ!

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Дякую, раджу Вам в любому випадку брати дизель. Набагато веселіше водити. Це відчутття тяги, підхвату і тд. варте 10тис доплати. А чи окупится доплата за дизель через економію пального це вже другорядне питання. На рахунок реєстрації авто, то вона обійшлась 6100 грн. В цій сумі 1200 грн чайові працівникам МРЕО. Зато ніяких черг, через годину вийшов з МРЕО з номерами і техпаспротом. З додаткових витрат КАСКО ~ 6300, магнітола + колонки + установка = 4000 грн, ще ~400 грн килимки у салон.

+1ОТВЕТИТЬ  
lidos  

На тест драйве больше 100 не дали разогнаться, за 20 мин поездки както шум двигателя не успел надоесть, а как на счет долгих поездок в тишине? и сильный ли шум в салоне при скорости больше 100?

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Шумоізолязія не найкраща, при довгих поїздках на щвидкостях 100-120 шум стає надокучливим. Тільки в мене таких поїздок не багато, тому наразі можна змиритись. З часом зроблю шумку, тоді все буде ок. А сам мотор як на дизиль не сильно шумний.

+1ОТВЕТИТЬ  
lidos  

Подскажите достаточно ли будет сделать шумку только капота?

+1ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 2
Cherub  

Поздравляю с покупкой! Сколько Вам обошлось протянуть назад проводку на динамики?

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Дякую! За установку магнітоли + передніх колонок ~300 грн, за проводку назад з кабелем сервісу та установку задніх колонок ~ 400 грн. В сумі більше 700 грн получлась установка аудіосистеми.

+1ОТВЕТИТЬ  
DimaDru  

Доброго времени суток. Кто нибудь устанавливал шумку, есть фото поэтапного разбора салона, торпеды. Как подвести к задним динамикам проводку. Есть хоть какието материалы? А то нашим специалистам что-то не хочеться доверять авто. Заранее спс

+1ОТВЕТИТЬ  
AksOd  

Добрый день. Подскажите, пожалуйста, есть ли датчик температуры? Спасибо.

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Датчику температури немає, в мене передтим був Сітроен. В ньому також не було цього датчмку, особливо уваги на це не звертав.

+1ОТВЕТИТЬ  
Vit-liy  

А колір який вибрати? Як на рахунок бежевого?

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

бежевий - це такий, як у мене, але тільки світліший? Якщо так, то не дуже собі його уявляю. В реалі такого кольору 301 не бачив. Мені сподобався чорний 301, коли його побачив, хоча при покупці навіть не брав його до розгляду. З самого початку хотів білий. І справді - білий виявився дуже гарним колір, ще й без доплати за металік. Скоріш за все при покупці Вам запропонують кольори із датами поставки. І Ви вже самі будете вирішувати, чи чекати на 1 місяць більше заради певного кольору, чи ні. В моїй ситуації я не чекав на білий, а обрав колір з реклами. Про що не жалію, колір виявився, справді, дуже привабливим для даної моделі.

+1ОТВЕТИТЬ  
S_E_R_G_O  

Интересно как ведет себя машина на трассе при скорости 150-160 км/ч, пробовали разгонять до максималки, сколько максимум и какое поведение? Как расход при 150-160 на трассе и как тормозит при этой скорости если экстренно, не кидает ли машину? А то все таки сзади барабаны.

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

До 160 розганяв авто, машина себе веде нормально. На росхід в той час не звертав увагу, але 301 економічна до 90 км, після цього росхід починає стрімко зростати. Гальмувати, чи тим більше екстрено, на такій швидкості не пробував. Були ситуації, коли екстрено гальмував на менших швидкостях, то відчуття не дуже приємне. Гальма видають скрегіт і якийсь хруст, що здається що там щось ламається. Зараз стараюсь в таких випадках акуратніше витискати гальма. Коли гальмував, не помічав, щоб машину кидало.

+1ОТВЕТИТЬ  
igoryani4  

возможно ты слышал работу абс? т.к я никаких лишних звуков ни разу не слышал!!

+1ОТВЕТИТЬ  
.Руслан  

У Вас кондиціонер чи клімат-контроль? На кермі є кнопки управління радіо? Які відчуття динаміки в порівнянні з 1.2 tsi (хоча Ви напевне вже не пригадуєте за спливом часу) ?

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

В мене кондиціонер. На панелі відображається електронна шкала, нею можна виставляти потрібний рівень тепла. Але це не кліма. Підтримувати стабільну температуру система не буде, виставити, напр. на 24 градуси не можна. Можна додати тепло чи збавити його. Стосовно Поло, то справді вже точно не зможу порівняти. В той час був просто захоплений тягою Поло. Як він брав з низів. І як цікаво було їздити на авто з 1,2 л. Можу сказати, що 1,6Д у Пежо динамічний. Мені його не тільки вистачає для нормальної їзди, а й за часту він мене провокує їздити більш агресивно. Двигун в 301 разом із підвіскою - найсильніші сторони цієї машини. Мені вдавалось досягати витрат по трасі 3,6 Л - це нижче ніж заявлено виробником. Зараз в змішаному циклі по бортовому 5,6Л - це на зимових колесах. Стосовно кнопок управління магнітолою то їх немає. В мене магнітола із джойстиком Clarion FZ502E, нею дуже легко управляти на ходу і вона вписалась в інтер'єр як рідна. Можу сміло її порекомендувати, хто зараз вибирає яку магнітолу поставити у 301.

+2ОТВЕТИТЬ  
lion221  

Добрий вечір Макс. Вітаю з придбанням такого красення! Я так зрозумів, що бортовий комп'ютер в тебе на панелі приборів. Чи користуєтесь якимись присадками для дизеля? Чи нормальну солярку купляєте на наших заправках. Чи задоволені?. Круїз контроль ставили?. Щось я не пойму її як опція взагалі немає?.

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Добрий вечір, дякую. Бортовий на панелі приладів, насправді, - це зручно, так як основні показники перед очима. Натомість є дуже зручна поличка для айфона чи гаманця по центру. Вона мені точно потрібна. Важко уявити, якби там було щось інше. Круїз контроль не ставив, для мене це не потрібна опція. Їздив деякий час на Пежо 208 з круїзом. Користувався цією опцією при поїздках на автобанах. Було цікаво побавитись ним, але потреби використовувати цю опцію при поїздках в Україні не відчув. Для мене, на разі, не вистачає однієї опції, яка є у деяких авто цього класу - підігрів руля. Зараз похолодало і так не приємно зранку братись за холодний руль. Для прикладу КІА РІо має таку опцію.

+2ОТВЕТИТЬ  
lion221  

Як нарахунок нашої солярки.

+1ОТВЕТИТЬ  
lion221  

Я теж хочу придбати пижика 1.6 дизель середню комплектацію.

+2ОТВЕТИТЬ  
lion221  

Ск. тис. він вже пробіг?

+2ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

lion221, 87 000

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Пробіг зараз 30,000, пройшов на днях 3тє ТО. Цього разу ТО обійшлось дорого - 1,240 грн так як курс підріс і міняли фільтр салону. За цей час поломок не було, лише пульт від замка інколи не спрацьовує (1-2р на міс). Видно скоро треба буде замінити батарейку. Стосовно пального, заправляюсь лише на ОККО, пробував якось Сокар, то тяга якась не така була. З додаткових плюсів авто, хочу відзначити гальма. Можливо, через малу вагу авто, гальмівний шлях досить короткий. Якщо є ще питання - задавайте.

+1ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв Peugeot 301: Учимся экономить по-французски
Учимся экономить по-французски

В сентябре стартовало производство седанов 301 на заводе в Виго, Испания, а с 2013 года к нему присоединятся производственные мощности в Вухане, Китай. В России налаживать сборку нового бюджетного седана французы не планируют.

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Peugeot

Peugeot 308 2011 Peugeot 308 6.700$ 2011 127.000 км
Peugeot 308 2011 Peugeot 308 6.700$ 2011 127.000 км
Peugeot 208 2015 Peugeot 208 7.900$ 2015 132.000 км
Peugeot 508 2012 Peugeot 508 9.600$ 2012 151.000 км
смотреть все
объявления