Расход в городе: 6.5 л/100км, по трассе: 5.2 л/100км, средний: 5.8 л/100км
Надежность
Комфорт
Ходовая
Внешний вид
Общая оценка
Гарне авто за свої гроші. Придбав у 2019 році, за 1.5 роки наїздив 35 000 км, із-за карантину авто простоює ((
Коли вибирав авто орієнтувався на вартість, економічність, надійність і само собою зовнішній вигляд авто. Перед купівлею перечитав багато відгуків, які були неоднозначні, тому й вирішив написати свій, який можливо комусь допоможе у виборі. В першу чергу цікавили витрати пального, які у всіх різнилися. Я накопичив свою статистику і спробую її описати.
Середні витрати за 35 000 км склали 5.8 літрів на кожні 100 км, приблизно 1/3 цього пробігу за містом і 2/3 в місті, додам що це Київ, де пробки на ці роки досить протяжні й тривалі. Витрати по місту без пробок (під час карантину) завжди були на рівні 5.8 л/100км, за містом витрати залежать від швидкості руху: при 80 км/год середні витрати складають ~ 4.5 л/100км (навіть з кондиціонером), при 90 км/год ~ 4.8 л/100км, при 100 км/год ~ 5.2 л/100км, при 110 км/год ~ 5.5 л/100км, далі вже значно більші, та к при 120 км/год ~ 6.4 л/100км, тут все-таки варто зазначити що авто важить ~ 1000 кг, в авто переважно 2 людини вагою 160 кг. Варто зазначити, що при додаткових двох пасажирах витрати зростали не значно.
Авто однаково заводиться як при -20 так і при плюсових температурах.
Досить динамічне авто, розгін до 100 на рівні з 301 моделлю із двигуном 1.6 (4 циліндри).
З комфортом все більш-менш, за ці гроші досить непогано, можна почитати інші відгуки, там і про твердий пластик і т. д. Я ж додам від себе, що у мене нічого не стукає, не тріщить, не скрипить, ні в мороз, ні у спеку. Інколи туплять вимикачі обігріву сидінь, буває вмикаються не з першого разу та вимикаються теж не з першого разу.
Із мінусів, але ж знову підкреслю, що це досить суб'єктивно, 3-циліндровий двигун і на низьких обертах відчувається вібрація, те ж саме і при рушанні з місця, досить коротка перша передача, у спеку при включеному кондиціонері на максимальну потужність і підйомі на гору відчувається брак потужності двигуна. При швидкості більше 100 км/год + поривчастий боковий вітер, авто починає похитувати (все-таки розробники авто розробляли його для міста і при чому бюджетного сегменту). Також заявлений об'єм багажника 500 літрів, але фактично із-за петель на яких кріпиться кришка багажника цей об'єм значно зменшується по ширині багажника.
В авто відчувається шум дороги, але не значно. Досить плавно поводить себе на дорозі.
Із поломок, зламане кріплення дверці паливного бачка, можливо брак, а можливо заправник зламав, на сервісному ТО сказали, що замінять за гроші і це типу не брак, а ймовірно механічно вплинув заправник))
По кузову поки що все добре, але от у друга Citroen C-elysee 2016 року і в нього з'явилася корозія внизу дверей та багажника, кузов начебто оцинкований, але метод оцинковки мабуть досить простий та дешевий і варто зазначити, що його авто на відкритій стоянці, а моє в гаражі.
На мій погляд найкращий варіант авто в своєму сегменті.
В этом тесте мы вновь сводим вместе два автомобиля, чего у InfoCar.ua уже давненько не случалось. Но, как вы понимаете, это не сравнительный тест, ведь обе эти модели, по сути, являются близнецами. Скорее это попытка за один раз охватить как можно больше. А поводом для такого дуэта послужил